Dit onderwerp heeft 15 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 10:44.
Niet meer meegaan met de massa?
- Geplaatst op zaterdag 24 oktober 2009 18:51Wat denken jullie ervan? Ik vind het toch altijd weer vervelend als ik iemand dezelfde kleren zie dragen als ik. De laatste tijd probeer ik een beetje originele dingen te vinden op internet omdat je dan meer mogelijkheden lijkt te hebben. Vooral voor mannen vind ik altijd dat er weinig keuzemogelijkheden zijn.
Onlangs heb ik gave schoenen via Ebay gekocht en een vet shirtje op blitztshirts.nl, hebben jullie nog goede tips voor online shoppen?
Tony
- Geplaatst op maandag 14 december 2009 01:27quote:tony3005 schreef op 24 October 2009 @ 18:51:
Wat denken jullie ervan? Ik vind het toch altijd weer vervelend als ik iemand dezelfde kleren zie dragen als ik. De laatste tijd probeer ik een beetje originele dingen te vinden op internet omdat je dan meer mogelijkheden lijkt te hebben. Vooral voor mannen vind ik altijd dat er weinig keuzemogelijkheden zijn.
Onlangs heb ik gave schoenen via Ebay gekocht en een vet shirtje op blitztshirts.nl, hebben jullie nog goede tips voor online shoppen?
Tony
Als je echt probeerd oringineel te wezen kan je vele dingen doen.
- Niet meer op merken shoppen, dan is de kans minimum dat iemand anders er mee loopt.
- Ga eens naar een kringloop winkel, of 2e hands. (Dit is niet online shoppen, maar je vind er wel de meest gekste dingen.)
- Laat je eigen shirts bedrukken. 100% Oringineel.
- Ga naar een minder bekende online site.
- Ga eens naar Nike en dan klik je op Nike-ID. Maak je own made Nikes.
- Ebay/ Marktplaats (Zoals je zelf al weet gok ik.)
- Zoek eens iets anders dan wat je altijd hebt, verplaats van shirts een gillete of een blouse.
Good luck.Breezersletjes? Komop zeg, sindsdien moet je minimaal een latte macchiato met macadamia siroop en nootjes aanbieden. - Geplaatst op dinsdag 15 december 2009 15:59Wil je ekte ekte orgineel zijn... neem een one way ticket flying venga airways richting the jungle...
- Geplaatst op donderdag 16 juni 2011 12:44kijk anders op deze site het zijn ietms die ze hebben gebruikt voor fotoshoots misschien zit er iets leuks voor je tussen; www.fashionsellout.nl
- Geplaatst op woensdag 31 augustus 2011 13:04Kijk eens op http://www.danbi-fashion.tk/
Van alle kledingstukken hebben ze maximaal 4 stuks op voorraad. Gegarandeerd origineel! - Geplaatst op maandag 05 september 2011 09:52Ik denk dat er orgineel uitzien niet alleen te maken heeft met 'wat' je nu eigenlijk aan hebt. (of je dingen one of a kind zijn blabla). Er zijn een hele hoop mensen met vintage jurkjes en schoentjes en dingetjes en toch zien zij er ook allemaal hetzelfde uit.
Ik denk dat het hem meer ligt in 'hoe' je het draagt.
Match onverwachte dingen. Printjes die eigenlijk net niet bij elkaar kunnen.
Kleuren die eigenlijk stiekem een beetje vloeken.
Opvallende sieraden,..
Zoek het ook in de kleine details.
(Ik heb bijvoorbeeld bh bantjes met een randje kant eraan en die laat ik dan express onder me shirt uitkomen) Net leuke kleine dingetjes.www.annagoense.nl not your average fashion blog - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:50
Ben het helemaal met je eens. Ik vind het ook niet heel prettig als ik iemand zie die hetzelfde aan heeft als ik. Ik twijfel nu over een fashion Item dat ik zeker weet dat niet veel mensen hebben. Ik vind het helemaal te gek en een vriendin heeft hem al besteld maar zelf twijfel ik nog. Het gaa om die nieuwe Spirithood. viaTwitter vn p!nk kam ik op hun site www.spirithood.nlquote:tony3005 schreef op 24 October 2009 @ 18:51:
Wat denken jullie ervan? Ik vind het toch altijd weer vervelend als ik iemand dezelfde kleren zie dragen als ik. De laatste tijd probeer ik een beetje originele dingen te vinden op internet omdat je dan meer mogelijkheden lijkt te hebben. Vooral voor mannen vind ik altijd dat er weinig keuzemogelijkheden zijn.
Tony
Opvallen doe je hier zeker mee denk ik. - Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 09:35Ik koop vaak dingen op www.asos.com en www.topshop.com! Daar heb je heel leuke spullen, die er ook niet zo "h&m" uitzien (niks tegen h&m ofzo, maar als ik iets koop bij de h&m weet ik gewoon dat ik minstens 20 andere mensen met net hetzelfe jurkje, dezelfde broek, etc. zie rondlopen)
ohja ik shop ook graag op www.zalando.nl (natuurlijk niet zo leuk als asos of topshop ;-)), omdat ik de kortingsbonnen van groupon.nl gebruik. Dan kun je er echt goedkoop shoppen. En als je een beetje zoekt, vind je ook "speciale" spullen.lechic wijzigde dit bericht op 01-11-2011 14:27 met 30% - Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 17:59Dat komt doordat deze winkels in Nederland nog niet zo bekend zijn. Wellicht gaat dat veranderen en dan worden ze "meer H&M"... Of meer mainstrean in ieder geval. Dan zul je vaker kleren van deze winkels in het straatbeeld terug gaan zien.PimFeest wijzigde dit bericht op 18-11-2011 10:24 met 40%Ik hou wel van een feestje
- Geplaatst op maandag 07 november 2011 05:46online winkelen is de beste manier om af te koelen fashional dingen te kopen, voordat u besluit een bestelling te plaatsen en de betaling te doen, moet u overwegen de herziening op te nemen.
- Geplaatst op maandag 21 november 2011 09:47UNIQLO is een leuke winkel die alleen in het buitenland zit. Ik weet zeker dat je de massa ontloopt als je hier besteld http://www.uniqlo.com/
- Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 17:54
Deze website gebruik ik zelf ook regelmatig. Erg leuke dingen te vinden en idd, de massa loopt er niet mee!quote:MarleenJS schreef op 21 November 2011 @ 09:47:
UNIQLO is een leuke winkel die alleen in het buitenland zit. Ik weet zeker dat je de massa ontloopt als je hier besteld http://www.uniqlo.com/ - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 02:26
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 04:11haha.. de naam van je topic is de reden waarom ik mijn webshop ben begonnen.. ben eerst zelf veel gaan kopen via marktplaats en ebay.. en toen dacht ik, maar ik wil echt iets aparts.. dus ben ik op zoek gegaan naar kleding waar ik zelf in zou willen lopen, die toch anders waren maar ook weer niet te duur..
we importeren kleding uit china, korea en japan.. kopen in kleine oplages in en hebben elke maand nieuwe items.. :-) collectie stel ik zelf samen.. so hope you like it!! we zijn nu 16 dagen open.. www.geisha-shop.nl
komende week +40 artikelen erbij..
XOXO Geisha Girl ( Asefeh )XOXO Geisha Girl .. Bestellen kan via www.geisha-shop.nl Ons volgen? GEISHA KLEDING op FB.. kans op gratis items elke maand.. - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 19:44in mijn provincie (zeeland) ben je al origineel als je niet alles bij h&m koopt, maar bij topshop ofzo. lekker makkelijk dus

mijn tip is dan: kijk op britse webshops als asos, topshop, dorothy perkins etchttp://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/10569877#m10569877 - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 10:44Je bent volgens mij alleen origineel als je ook je eigen stijl hebt. Je kan wel een t-shirt kopen van een ander merk, maar dat is niet direct origineel. Als je er zelf je eigen draai aangeeft, maakt het niet uit waar je iets koopt naar mijn mening