Dit onderwerp heeft 219 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 15:24.
Valentijn
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:24
Je hebt mail!quote:Miss Terious schreef:
Neee. Als het anders kan doe dan maar andersquote: STEPHAN!Als je dat graag wilt...

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:27
Mooi niet, lekker mijn vrijheid vieren...quote:STEPHAN! schreef:
Zeker om je verdriet te verdrinken. laughing7.gifquote: TjeerdIk ga mooi vanavond naar de kroeg... laughing7.gif
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:30quote:STEPHAN! schreef:
Je hebt mail!quote:
Neee. Als het anders kan doe dan maar andersquote: STEPHAN!Als je dat graag wilt...

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:32
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:34
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:37quote:zou het makkelijk scoren zijn vanavond? Allemaal meisjes die getroost willen worden..
Nou, denk eerder dat er allemaal van die verlopen vrijgezelle mannen rondhangen die hetzelfde denken als jij nu...
Die meiden zitten allemaal bij elkaar de eerste jaargang van Desperate Housewives te kijken...
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:55
mooi want ik kan toch niet naar de stad vanavond..quote:Tjeerd schreef:quote:zou het makkelijk scoren zijn vanavond? Allemaal meisjes die getroost willen worden..
Nou, denk eerder dat er allemaal van die verlopen vrijgezelle mannen rondhangen die hetzelfde denken als jij nu...
Die meiden zitten allemaal bij elkaar de eerste jaargang van Desperate Housewives te kijken...
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 12:59[quote="D.R.I."]vanochtend kwam er al een busje van TNT met de 1e lading post

Ik wel echt niet opscheppen, maar die busjes rijden hier echt af en aan

we wonen naast zo'n postbodeuitvalbasis...
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 13:16

Heb echt een ge-wel-dige valentijnsverrassing gekregen!
Nouja, het was niet echt een verrassing, want ik moest de ochtend (tot 13:00) vrij nemen van m'n werk... Maar wist niet precies wat ik ging doen!
Vanmorgen op het kussen naast me 2 enveloppen, een lief kaartje en eentje die ik langs moest brengen op het aangegeven adres
Ik heb daar een 2,5 uur durende schoonheidsbehandeling gekregen, met ongeveer 30 crčmetjes, behandelingen en maskertjes, manicure, voetmassage, handmassage, gezichts- en schoudermassage, hoofdhuidmassage (+ wassen en styling, hoewel ik door dit weer nu wel ontploft lijk
), rustgevende muziek en heerlijke kruidentheetjes
Damn, that feels good!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 13:54Heb wel een paar leuke berichtjes gekregen, maar wat die chicks van me willen..
Ik stel valentijn nog wel even uit, heb nog een sushi/champie date in het vooruitzicht! 
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 13:57Een valentijnskaartje...............................van mijn naaste collegaaaatjuh!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 14:00
verkapte 'doe eens wat aan je uiterlijk hint'quote:Tamara schreef:

Heb echt een ge-wel-dige valentijnsverrassing gekregen!
Nouja, het was niet echt een verrassing, want ik moest de ochtend (tot 13:00) vrij nemen van m'n werk... Maar wist niet precies wat ik ging doen!
Vanmorgen op het kussen naast me 2 enveloppen, een lief kaartje en eentje die ik langs moest brengen op het aangegeven adres
Ik heb daar een 2,5 uur durende schoonheidsbehandeling gekregen, met ongeveer 30 crčmetjes, behandelingen en maskertjes, manicure, voetmassage, handmassage, gezichts- en schoudermassage, hoofdhuidmassage (+ wassen en styling, hoewel ik door dit weer nu wel ontploft lijk
), rustgevende muziek en heerlijke kruidentheetjes
Damn, that feels good!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 14:03Hee!
Ik kreeg daar complimenten over mijn fijne huidstructuur, ze kon al haar speciale behandelingen niet eens toepassen op mij
Was gewoon een verkapte 'ontspan eens een keertje, stresskip' hint

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 16:581 kaartje gekregen

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 17:09
Zonder postzegel?quote:Da SIZE schreef:
1 kaartje gekregen
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 17:10quote:Scarface schreef:
Zonder postzegel?quote:1 kaartje gekregen

mijn collega's bezorgen dat ook gewoon voor me omdat het valentijn is - Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 17:45quote:GAST!!! schreef:
Zeg ik niet, er zijn mensen die haar kennen hier!
Wil geen blauwtje lopen enzow!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 18:54ik heb vers turks brood gehaald, aioli, tonijntapenade, wodka, frans kaasje en boursin ...
oh wat hou ik toch van mezelf
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:04Ik doe niet mee aan Valentijn! Voor mij mag er elke dag een liefdesdag gevierd worden behalve op Valentijnsdag. Hoe kun je iets op een dag vieren als het niet voor een dag bedoeld is? Chocolade- en snoepverkoop bereikt een winst van 1,011 miljard dollar tijdens Valentijnsdag. Ik denk dat het geld beter op een goede doel besteed kan worden!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:24Ik heb vorig jaar een weekendje geboekt met me vriendin. Dit jaar doe ik het nog eens maar toch op een speciale manier. We gaan overnachten in een opblaasbare kerk van Wimdu.Baas Bekkers aanwezig