Username
Password
password
vergeten?

1. Celebscene
  2. Algemeen
  3. Lounge
  4. Vrienden bestaan niet!

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-01-2011 16:07.

Vrienden bestaan niet!

1. Xtra-large
    Afbeelding van Doubleyoubee

Wesley
    13,138 berichten
    Lid sinds November 2007

Online dan -_-
    quote:
    Vrienden maken op websites voor sociale contacten kan niet.

Ondanks dat mensen op netwerksites als Hyves, Facebook en MySpace honderden of zelfs duizenden kennissen verzamelen is volgens wetenschappers een ontmoeting vrijwel altijd noodzakelijk om een eerlijke, hechte vriendschap op te bouwen, bericht The Guardian vandaag

Onderzoekers van de Sheffield Hallam University ondervroegen ruim tweehonderd mensen over hun sociale contacten op internet. De respondenten gaven aangemiddeld vijf goede vrienden te hebben en 90 procent van hun goede vrienden hadden ze daadwerkelijk ontmoet. Volgens een van de onderzoekers ''om er zeker van te zijn dat de ander in ons investeert en er is als we hem nodig hebben''.

Eerder onderzoek wees uit, dat mensen in het algemeen ook vijf goede vrienden hebben in een totaal van 150 vrienden en kennissen. Mensen die een grotere kennissenkring hebben, onderhouden minder vaak contact met de rest. Online is een groter netwerk gemakkelijker bij te houden.
    bron fok

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com

1. Xtra-small
    Afbeelding van MaLuKuNoNa

58 berichten
    Lid sinds November 2007

daar ben ik het helemaal mee eens :)

2. Xtra-large
    Afbeelding van Doubleyoubee

Wesley
    13,138 berichten
    Lid sinds November 2007

moet jij je niet eens netjes voorstellen :rolleyes:

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com

3. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

engelen ook niet, maar een bruidspaar zoals zij...

4. Medium
    Afbeelding van jostitosti

Maury
    3,714 berichten
    Lid sinds February 2008

up

I know distance doesnt matter, but you feel so far away..

5. Xtra-small
    Afbeelding van Zohraatje

Zohra
    10 berichten
    Lid sinds January 2011

Wat??? Anyhoe, ik ben het er hlml mee eens. Een tijd geleden was het coool om vooral maar een heleboel vrienden op Hyves en Facebook te hebben. Grote onzin, want meer dan 80 % is vage kennis. ik heb laatst mn Hyves account verwijderd, want het gros van die mensen zijn oud-klasgenoten en andere mensen die ik al in geen jaren heb gezien, en ook geen behoefte aan heb...

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?