Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-06-2011 17:15.
Koopzondag, waar?
- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 11:48Gaarne zou ik willen weten of er vandaag ergens in Tilburg, Den Bosch, Eindhoven of een andere plaats in die regionen koopzondag is.
Mijn dank is bij voorbaat zeer groot
- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 11:51In de regio Noord brabant is alleen Baarle Nassau vandaag gezegend met een koopzondag
- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:04Vorige week was het in Tilburg koopzondag en volgende week in Breda, Eindhoven en Den Bosch

Gina heeft inderdaad gelijk, in Baarle-Nassau kan je elke zondag terecht, maar of je dat wil
Hebben ze trouwens wel lekkere frieten!!! - Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:11quote:Mies schreef:
Vorige week was het in Tilburg koopzondag en volgende week in Breda, Eindhoven en Den Bosch
lekkere timing dan, jezus! - Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:15Je kunt ook naar Etten-Leur

- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:46
Baarle-Nassau.... Klein-Rotterdam is dat dan op zondag....quote:SHEBYTE schreef:
In de regio Noord brabant is alleen Baarle Nassau vandaag gezegend met een koopzondag
- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:47Amsterdam heeft 't.... ELKE zondag koopzondag!

- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:58quote:Techno Surfer schreef:
Amsterdam heeft 't.... ELKE zondag koopzondag!
Rotterdam ook,
maar dat is de vraag niet - Geplaatst op zondag 29 mei 2005 12:59
Ik las alleen de titelquote:Owen schreef:quote:Amsterdam heeft 't.... ELKE zondag koopzondag!
Rotterdam ook,
maar dat is de vraag niet
- Geplaatst op zondag 29 mei 2005 13:12
Uhhh, R'dam lijkt me naast de deur voor jouw.........maargoed check dit maar even http://members.chello.nl/~w.wolven/quote:Owen schreef:quote:Amsterdam heeft 't.... ELKE zondag koopzondag!
Rotterdam ook,
maar dat is de vraag niet - Geplaatst op maandag 30 mei 2005 16:59Kijk gewoon hier even: http://www.shoppenopzondag.nl/
- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 17:00Hier elke 1e zondag van de maand maar ja dat is weer niet echt om de hoek voor jou

- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 17:11Volgens mij is de zondag al voorbij

- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 18:12
hier hebben we komende zondag weer een zondagquote:Carlijn schreef:
Volgens mij is de zondag al voorbij

- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 18:34Over koopzondagen gesproken: wat gaan de andere Utrechters hier stemmen op 1 juni?
- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 18:51
uiteraard ja. prehistorische kutdorp..quote:Nomad schreef:
Over koopzondagen gesproken: wat gaan de andere Utrechters hier stemmen op 1 juni? - Geplaatst op maandag 30 mei 2005 21:20quote:Nomad schreef:
Over koopzondagen gesproken: wat gaan de andere Utrechters hier stemmen op 1 juni?
weet nog niet, maar denk nee eigenlijk.
van mij hoeft dat allemaal niet alles 24/7.
vind zondag wel een lekker dagje, en daarnaast gun ik de middenstand/kleine ondernemer ook wel een dagje vrij
lekker een dagje niksdoen, geen/weinig verplichtingen e.d. onderscheid tussen weekend en werkdagen wordt op deze manier steeds kleiner
- Geplaatst op maandag 30 mei 2005 21:44
ja zo denk ik er ook over. plus dat het oneerlijke concurrentie is omdat het alleen om winkels in de binnenstad gaat, en niet over bijv. WC Overvecht.quote:redmer schreef:quote: NomadOver koopzondagen gesproken: wat gaan de andere Utrechters hier stemmen op 1 juni?
weet nog niet, maar denk nee eigenlijk.
van mij hoeft dat allemaal niet alles 24/7.
vind zondag wel een lekker dagje, en daarnaast gun ik de middenstand/kleine ondernemer ook wel een dagje vrij
lekker een dagje niksdoen, geen/weinig verplichtingen e.d. onderscheid tussen weekend en werkdagen wordt op deze manier steeds kleiner
- Geplaatst op dinsdag 31 mei 2005 10:44quote:Owen schreef:
hier hebben we komende zondag weer een zondagquote: CarlijnVolgens mij is de zondag al voorbij

Echt
Mooi
- Geplaatst op dinsdag 31 mei 2005 11:20
rusten op de zondag/stadten op een andere dag is zoooooo 1994quote:Major Rush schreef:
ga je gezellig tussen het gewone volk stadten op een zondagmiddag??
- Geplaatst op maandag 13 juni 2011 17:15Baarle-Nassau
ik ga bewust t dorp niet in op zondag.