Dit onderwerp heeft 50 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2011 09:34.
de meest flauwe islamgrappen
- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:46quote:Rut schreef:
de tomaat van de SPquote: TjeerdIk heb eigenlijk om geen enkele kunnen lachen... maar goed, discrimineren is aan mij ook niet besteed. Niet helemaal waar trouwens want Hans Teeuwen over Allah vind ik wel komisch. En Amhali over Marokkanen ook...
Beetje het 'het is rood en het vliegt door de lucht' niveau...

Het was iets met een ongesteld roodborstje ofzo?
Weet het al niet meer... zal de vraagstelling ook wel niet juist hebben neergezet... - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:47quote:zippo2002 schreef:
soms ben jij best lolligquote: Rut
de tomaat van de SPquote: TjeerdIk heb eigenlijk om geen enkele kunnen lachen... maar goed, discrimineren is aan mij ook niet besteed. Niet helemaal waar trouwens want Hans Teeuwen over Allah vind ik wel komisch. En Amhali over Marokkanen ook...

- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:48volgens mij ging het om een tampon Tjeerd
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:49quote:mascha schreef:
volgens mij ging het om een tampon Tjeerd
Het zou zomaar kunnen...
In elk geval humor die misschien leuk is als je knetterstoned bent maar anders ook echt niet...
- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:51
dan ook niet heurquote:Tjeerd schreef:quote: maschavolgens mij ging het om een tampon Tjeerd
Het zou zomaar kunnen...
In elk geval humor die misschien leuk is als je knetterstoned bent maar anders ook echt niet...

- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:52quote:Tjeerd schreef:quote: maschavolgens mij ging het om een tampon Tjeerd

Het zou zomaar kunnen...
Vraag: Het is rood en het loopt in de wei
Antwoord: Een tampony
--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: 't Vliegt door de lucht en 't komt klaar?
Antwoord: Een orgasmus - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:54Wat is rood en vliegt door de lucht? - Een vogel met rode bretels.
die kwam ik ook nog tegen met google
- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 18:56wat is nou je probleem tjeerd?
het niveau van de grappen
of het discrimerende.
d'r is namelijk werkelijk helemaal niets discriminerends aan.
ok, op die van de islamythe na dan. - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 20:39quote:JEM schreef:
wat is nou je probleem tjeerd?
of het discrimerende.
ok, op die van de islamythe na dan.
Hou je hoofd koel anders smelt de boter...
"Hoe noem je een Islamitisch Astronoom?:
Sterrorist"
Los van het feit dat ik ze de laatste dagen nog wel erger heb gehoord kan ik er gewoon niet om lachen. Maar goed, zoals ik al zei... ieder zijn eigen humor...
- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 20:43quote:Tjeerd schreef:
Of over negers...quote:nu moet je ook een over christene doen
U vraagt wij draaien
Staat een neger op de streekbus te wachten maar die is al ruim twee uur te laat... Eindelijk komt dat ding dan aangereden. De bus stopt om te halteren en de deur gaat open.
De neger stapt in en zegt enigszins geagiteerd tegen de buschaffeur: "Het is groen en ruim twee uur te laat."
Waarop de buschaffeur zegt: "Het is zwart en het kan nog een uur wachten..." - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:00
Twee negers rijden met een vrachtwagen vol negerzoenen over de weg. Plotseling kantelt de vrachtwagen en alle negerzoenen liggen op straat. De negers stappen uit en proberen de hele negerzoenen op te rapen. Dan komt er een voorbijganger met zijn broer aangelopen en stampt al de hele negerzoenen plat. 'Wat doe je nou?' vraagt zijn broer. 'Waarom laat je ze niet gewoon heel?' Zegt de ander: 'Ja, dag, er zijn er al twee uitgekomen!!'quote:Dan E schreef:quote: Tjeerd
Of over negers...quote:nu moet je ook een over christene doen
U vraagt wij draaien
Staat een neger op de streekbus te wachten maar die is al ruim twee uur te laat... Eindelijk komt dat ding dan aangereden. De bus stopt om te halteren en de deur gaat open.
De neger stapt in en zegt enigszins geagiteerd tegen de buschaffeur: "Het is groen en ruim twee uur te laat."
Waarop de buschaffeur zegt: "Het is zwart en het kan nog een uur wachten..." - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:04

- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:08"What's the difference between a nigger and a snow tire?
A snow tire doesn't sing when you put chains on it. "
"How do you stop a nigger from drowning?
Take your foot off the back of his head. "
Even uit dat Pantzerfaust topic gehaald...
Voor de duidelijkheid, daar kon ik al helemaal niet om lachen...
En dat heb ik met die moslim-moppen dus ook. Zie ook niet in waarom ze zo nodig gemaakt zouden moeten worden... stom he? - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:10Een moslim die knoeit.
Een Morslim
Islamitsch tv programma voor geestelijke gehandicapten?
Knoop in je hoofddoek.
Islamitische badplaats
Urkije - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:11quote:Tjeerd schreef:quote: JEMwat is nou je probleem tjeerd?
of het discrimerende.
ok, op die van de islamythe na dan.
Hou je hoofd koel anders smelt de boter...
"Hoe noem je een Islamitisch Astronoom?:
Sterrorist"
Los van het feit dat ik ze de laatste dagen nog wel erger heb gehoord kan ik er gewoon niet om lachen. Maar goed, zoals ik al zei... ieder zijn eigen humor...
je hebt er idd nog eentje gevonden.
schokkend hoor.
echt dezelfde categorie als je panzerfaust mopjes ook ja. - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:11
en als het over Texanen gaat, Tjeerd....?quote:Tjeerd schreef:
"What's the difference between a nigger and a snow tire?
En dat heb ik met die moslim-moppen dus ook. Zie ook niet in waarom ze zo nodig gemaakt zouden moeten worden... stom he? - Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:28quote:Owen schreef:
en als het over Texanen gaat, Tjeerd....?quote: Tjeerd"What's the difference between a nigger and a snow tire?
En dat heb ik met die moslim-moppen dus ook. Zie ook niet in waarom ze zo nodig gemaakt zouden moeten worden... stom he?
Dat is geen ras of bepaalde bevolkingsgroep...
Belgenmoppen vind ik in de regel ook erg flauw... geldt eigenlijk voor alle moppen die ten koste gaan van een ander...
- Geplaatst op donderdag 18 november 2004 21:32Haagse moslim:
Gèhn gemekkâh,we gan lekkâh nah Mekkâh

- Geplaatst op maandag 10 mei 2010 17:07grappig hoor .
dusniet. - Geplaatst op zaterdag 29 januari 2011 19:23
een ongestelde vraag -___-quote:Tjeerd schreef op 18 November 2004 @ 18:38:
Ik heb eigenlijk om geen enkele kunnen lachen... maar goed, discrimineren is aan mij ook niet besteed. Niet helemaal waar trouwens want Hans Teeuwen over Allah vind ik wel komisch. En Amhali over Marokkanen ook...
Vond vroeger die moppen in de categorie Turkse moeder leert haar kinderen zwemmen om eerder bij het brood te zijn dan de eendjes ook nooit grappig... en toen ik die hoorde was ik 12...
Maar goed, vrijheid van humor zullen we maar zeggen...
hoi ik neem nieuw account (: - Geplaatst op zondag 22 mei 2011 21:32Nou wt je maar grappig noemt..i luv my man 12.05.08 (L)
- Geplaatst op zaterdag 11 juni 2011 22:58sommige zijn wel grappigYou make me draw those stupid little hearts.
- Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 21:53
- Geplaatst op zaterdag 05 november 2011 09:34Het is klein, helemaal bedekt en loopt door het bos:
Paulus de burkabouter
uggs kopen - Geplaatst op zaterdag 05 november 2011 09:34Het is klein, helemaal bedekt en loopt door het bos:
Paulus de burkabouter
uggs kopen