Dit onderwerp heeft 64 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2011 09:22.
Plas jij onder de douche?
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 15:31quote:Royce schreef:
Als je het in het putje mikt is er niks goor aan. Het spoelt meteen weg, zodat het ook geen geur achterlaat. En het komt toch in dezelfde afvoerbuis als de wc.
Best handig als er geen wc in je badkamer zit.
Niet dat ik speciaal wacht met plassen tot ik moet douchen, maar als ik toevallig toch moet, waarom niet?
my thoughts exactly
sta je daar onder de douche, moet je:
je eerst afdrogen
de gang door rennen
je handdoek is precies te klein om om te slaan dus:
(zal je zien staat er net iemand aan de deur)
en dan ben je bij de wc en heb je het potverdorie steenkoud!
terwijl je net lekker onder de warme douche wakker aan het worden
was ...
nee hoor ik blijf onder de douche
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:29Tot nu toe ben ik erg tevreden over de resultaten en vooral de eerlijkheid van de heren/dames Phonoërs! Hulde daarvoor!

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:3044% plast onder de douche!!

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:32quote:DeCo schreef:
44% plast onder de douche!!

En tel daar die andere 15% ook maar bij op!

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:35quote:
15?? 28 zul je bedoelen, plus die viespeuken die in bd zeiken 
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:41quote:
oja..
'n keer op vakantie in Frankrijk, stond ik in het midden van drie douches op de camping, waarbij maar één putje aanwezig was: in het midden. Links en rechts stonden twee vrienden van mij. Hoor ik op een gegeven moment rechts van mij "hey Dennis! Moet je nou eens kijken!", maar ik voelde het gele warme vocht al tussen mijn tenen stromen.. godver!
Dat flikt ie dus niet meer. Pissen onder de douche, ook al is de douche van jezelf, vind ik gewoon goor 
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 16:51
Elke dag! daarom plas ik ook in de douchequote:timanovic schreef:
Maar nu de vraag:
Douche jij wel eens in de wc?
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 17:13Hahaha gaat weer helemaal nergens over.nl

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 17:32Ideaal toch zo'n douche. Ik plas ook wel eens onder de douche. Is super-efficient, tegelijkertijd je haar afspoelen, je tanden poetsen en ff lekker pissen. Moet nu alleen nog zo'n waterbestendig scheerapparaat kopen. Uiteraard zou het helemaal praktisch zijn als m'n bed in de douche stond (en m'n tv, koelkast, magnetron enzovoorts). Maar m'n douche is nou eenmaal te klein om alles daar neer te zetten

Ja, ik heb een paar keer in de wc gedouched, wc-stang waar normaal het water doorheen stroomt om alles door te spoelen liet toen elke keer los, dus nadat ik op de wc gezeten had werd ik getrakteerd op een koude douche. Duurde eeuwen voordat woningstichting me wc kwam maken, dus je had toen de keuze als je naar de wc ging, of eerst uitkleden voordat je ging of terwijl je doortrekt alvast een sprint maken weg van de stortbak en op het juiste moment het koord loslatenquote:timanovic schreef:
Maar nu de vraag:
Douche jij wel eens in de wc? - Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 13:05ik doe het als ik moet en ik sta toch al onder de douche...
en als ik zou moeten en ik zou onder de douche staan en ik zou naar de wc moeten lopen is gelijk de hele badkamer weer nat en daar is me moeder niet zo blij mee XD
en als iemand nu gaat zeggen dat je tog niet ver hoeft te lopen naar de wc -ik wil niet opscheppen- onze badkamer is best groot... - Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 23:49Onze badkamer is zo klein dat er niet eens een wc in past
Dus alleen een douche, een wastafel en misschien nog net 1 vierkante meter sta ruimte
Dus ja af en toe als k nodig moet, het spoelt toch meteen door t doucheputje weer wegDELIGHTOS wijzigde dit bericht op 02-02-2011 23:50 met 22%Fezzes are cool. - Geplaatst op dinsdag 08 februari 2011 16:03Ik doe het gewoon want anderen hebben er toch geen last van en het spoelt toch weg.
- Geplaatst op dinsdag 08 februari 2011 19:46Ik doe het ook gewoon hoor.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."
- Geplaatst op maandag 14 februari 2011 21:35Ik doe het ook wel, en het is nog beter voor het milieu ook
TUMBLR - Step into my timemachine Ik was Competition. - Geplaatst op dinsdag 15 februari 2011 09:22nou eigenlijk niet. ja wel eens gedaan maar dan moest ik supernodig het is bij mij iig hoge uitzondering op de regel!