Dit onderwerp heeft 64 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2011 09:22.
Plas jij onder de douche?
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:49Dit topic zal al best een keer voorbij gekomen zijn, maar ik vraag me toch af of er veel mensen onder de (gedeelde) douche een plasje doen.
Onder je eigen douche doe je maar wat je niet laten kan, maar ik vind het wat anders als je een douche deelt met meer (vreemde) mensen in huis. Ik verdenk huisgenootjes van mijn vriendin ervan onder de douche te plassen, bah!
P.S. Het is niet verplicht je poll antwoord toe te lichten.
Oprah Winfrey heeft trouwens al toegegeven dat ze onder de douche plast.
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:54Nee.
Redelijk bizar dat mensen dat wel doen vind ik
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:55Alleen in mn eigen douche. En wat is nu urine als t onmiddelijk wordt weggespoelt.
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:56Soms.
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:57Eh, héél soms misschien een beetje, maar alleen in m'n eigen douche. Maar mijn wc en douche is 1 ruimte, dus eigenlijk doe ik het maar weinig, ik kan zo van onder de douche naar de wc en ongekeerd natuurlijk... Toch maar es vaker onder de douche pissen, misschien wel lekker...

Er is trouwens niks onhygienisch aan, behalve het idee... - Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:57
Waarom eigenlijk?quote:Arjen schreef:
Nee.

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 11:58Never nooit niet.
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:01Waarom eigenlijk?

Wat dacht je ervan dat een douche iets is waar je onder gaat staan om schoon te worden...
In mijn laatste voetbalteam hadden een paar Bob de Bouwers de gewoonte om in de douche te pissen na afloop van training of wedstrijd... echt te ranzig voor woorden...
Als je geen baby of kleuter bent stap je gewoon even een deurtje verder de wc in...
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:03alleen als ik dronken ben

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:04
waarom??? Schijt je ook onder de douche???quote:Pigbag schreef:
Waarom eigenlijk?quote: ArjenNee.

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:04Ik vind het ook niet zo netjes, helemaal in een grote douche zonder gordijn of iets, weet jij welke kant dat op spettert! Whehe, bah!!!!
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:04
klopt, maar dan pis ik ook in de wastafelsquote:Sense schreef:
alleen als ik dronken ben

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:05quote:Pigbag schreef:
Waarom eigenlijk?quote: ArjenNee.

Waarom??
Omdat ik het smerig vind.
Hoe lui ben je, als je niet even fokkin twee stappen kan doen om in je pleepot te pissen. - Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:06
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:06quote:jan willem III schreef:
klopt, maar dan pis ik ook in de wastafelsquote: Sensealleen als ik dronken ben

Edit, edit! Dat is wel heel lang geleden trouwens, en een vergeldingsactie! - Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:06
wij kennen elkaar begrijp ik?quote:Ruba-Tuup schreef:
best vaak dusquote: Sensealleen als ik dronken ben
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:09ach, het stroomt gewoon weg, niks smerigs aan eigenlijk, gaat via dezelfde buis je huis uit, je bespaart water wat je doorspoelt bij de wc...
eigenlijk zou ik er ook mee moeten beginnen
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:09
Dat valt wel mee hoorquote:Ruba-Tuup schreef:
Volgens mij heeft Arjen een plasfobie

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:10
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:11
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:12Nee, das gewoon goor!

- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:12
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:13ik denk dat de transpiratie en zweet die je onder de douche afspoelt goorder is:)Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..
- Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:15quote:Tjeerd schreef:
Waarom eigenlijk?
Wat dacht je ervan dat een douche iets is waar je onder gaat staan om schoon te worden...
In mijn laatste voetbalteam hadden een paar Bob de Bouwers de gewoonte om in de douche te pissen na afloop van training of wedstrijd... echt te ranzig voor woorden...
Als je geen baby of kleuter bent stap je gewoon even een deurtje verder de wc in...
Je denkt toch ook niet dat je gaat plassen als je je al helemaal hebt ingezeept en gewassen bent?
Ik doe t ook niet standaard, maar als t fucking koud is in de badkamer en ik moet en ben al uitgekleed, dan doe ik t liever onder een warme douche! - Geplaatst op vrijdag 11 februari 2005 12:16quote:UxP schreef:
ach, het stroomt gewoon weg, niks smerigs aan eigenlijk, gaat via dezelfde buis je huis uit, je bespaart water wat je doorspoelt bij de wc...
eigenlijk zou ik er ook mee moeten beginnen
daar heb je een goed punt idd.. je bespaart weer zo'n 3 liter water voor het doortrekken
weet je niet wat dat scheelt als iedereen gewoon onder de douche zou zeiken !!