Dit onderwerp heeft 87 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 21-12-2011 11:31.
Meest beschamende beroep?
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:13Zo, het is weer tijd voor nog meer onzin.
Wat vind jij nou een enorm/vreselijk/ontzettend beschamend beroep?
Of vind jij het meest ranzige beroep?
Waar ik mij enorm (in overtreffende trap) over verbaas is dat mensen het beroep van persfotograaf uit willen of durven te oefenen als in: achter mensen aan rennen en daarbij een intruder zijn. Ik vind het walgelijk.
Hetzelfde verhaal gaat op voor interviewers en alle andere mensen die beroepsmatig minder florisante berichten over een ander verspreiden (al dan waar of niet waar).
Deze beroepen steken qua verachting nog ver uit boven het schoonmaken van pisbakken van toiletboxen zoals die op festivals staan.
Ik heb gesproken. Nu jullie
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:14pooier
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:16parkeerwacht
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:17Dieren slachten

En hoer zijn
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:20Concierge

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:20Gek Wief

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:25Ohja, en alle supermarkt management teams

ga jullie schamen stelletje slavendrijvers! ongeschoren berelullen!!@
zo...
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:42
yep!quote:mascha schreef:
parkeerwacht
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 20:56quote:Maikeltje schreef:
Dj
idd, hoe het tegenwoordig vaak uitgevoerd wordt...
en dat mensen het nog accepteren ook....

van die kuikentjes snap ik best; best lekker namelijk...
maar die dj's... bah - Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:10Vind advocaten eigenlijk ook wel nasty... beetje ongure zaken proberen goed te praten

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:14Moderator
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:19quote:Raul schreef:quote: PoseidonOhja, en alle supermarkt management teams

ga jullie schamen stelletje slavendrijvers! ongeschoren berelullen!!@

Ik zat al op jouw reactie te wachten....
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:22
Dat vind ik dus juist de helden van de samenleving.. aangezien in de ww zitten nog bijna aantrekkelijker is. Weinig verdienen, hard werken. Het beroep zelf is niet zo erg, maar de plaatsvervangende schaamte (ofzo) van de omstanders maken het een kutbaan.quote:Raul schreef:
oja die gasten die met zo'n prikstok alle papiertjes in de stad opruimen
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:35
Weer lekker gewerkt zo te horen...quote:Raul schreef:quote: Schorpioen
kon niet uitblijven nee
vandaag weer een paar laten zweten en eentje op straat gezet na anderhalve week

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 21:55Telemarketeer voor UPC producten
maar ach, het geld moet ergens vandaan komen!
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:00Idd parkeerwacht EN politieagent

Rijd net ff heen en weer tussen rivierenbuurt en huis krijg gvd eerst een bon voor belen in de auto a EUR 140 en zie nu net een parkeerbon achter m'n ruitewisser a EUR 30 worden gedrukt.......walgelijke beroepen,duur kutweekend
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:03quote:Kimmm schreef:
Idd parkeerwacht EN politieagent

Rijd net ff heen en weer tussen rivierenbuurt en huis krijg gvd eerst een bon voor belen in de auto a EUR 140 en zie nu net een parkeerbon achter m'n ruitewisser a EUR 30 worden gedrukt.......walgelijke beroepen,duur kutweekend
Whoeps.... Dat is zeker duur weekend...
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:07nummerborden fetisjist

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:30quote:Schorpioen schreef:quote: KimmmIdd parkeerwacht EN politieagent

Whoeps.... Dat is zeker duur weekend...
Ja nogal...heb ook al een onnatuurlijke aantrekkingskracht op politieagenten en parkeerwachten op de een of andere manier
Wilde er al bijna m'n bootfeestje voor laten schieten....maar toch maar niet, fuck it ik ga!
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:32
Psies... het weekend is nu toch al duur, zorg dan dat je er tenminste plezier in gehad hebt!quote:Kimmm schreef:
Wilde er al bijna m'n bootfeestje voor laten schieten....maar toch maar niet, fuck it ik ga!

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 22:40
Nou idd..quote:Schorpioen schreef:
Psies... het weekend is nu toch al duur, zorg dan dat je er tenminste plezier in gehad hebt!quote: KimmmWilde er al bijna m'n bootfeestje voor laten schieten....maar toch maar niet, fuck it ik ga!

- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 23:49Verzekeraar
Schurken zijn het
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 23:50
Maar zonder advocaat geen rechtstaat..quote:Poseidon schreef:
Vind advocaten eigenlijk ook wel nasty... beetje ongure zaken proberen goed te praten
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2004 23:58
Snappen wel, voorstander niet.quote:Kevf schreef:
Ik geloof dat jij de basis van onze maatschappij niet helemaal snaptquote: PoseidonVind advocaten eigenlijk ook wel nasty... beetje ongure zaken proberen goed te praten

- Geplaatst op zondag 23 mei 2004 00:26