Dit onderwerp heeft 55 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2010 17:00.
bezorgers van foldertjes
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:30
JAquote:jan willem III schreef:
ben jij gekquote: Liesjequote:
nee, was een ondergrondse brievenbus, die man leegde 1 keer de week zijn brievenbus, maar had daar wel een vrachtwagen voor nodig...quote: Liesje
zo'n grote stalen brievenbus met zwenkwieltjes eronder?quote:Ik heb anders ook folders bezorgd vroeger, makkelijker kon je het niet verdienen.
Alles ging in 1 grote brievenbus 40 meter van mijn huis vandaan....
en ging je die met oudjaar ook de beste wensen wensen dan???? 

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:32Ik heb 't ook nog wel gedaan... Kon ik het 5 dagen later mooi weer verbrassen aan een arsenaal vuurwerk..

Heb nog weleens op zondagvond aangebeld bij een vrouwtje die blijkbaar nogal gelovig was... Hoe durf je mij op een rustdag te storen, brutale vlegel!!

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:36staat er net ook gewoon 1 aan mijn deur

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:49Ik woon gelukkig ergens boven, zodat ze nooit bij me langskomen. HEEEEEL fijn, want ik haat het als ze langskomen voor geld. Ze krijgen toch gewoon betaald voor hun baan, waarom dan nog wat extra's geven???
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:54beter blijven ze gewoon weg idd... BAH
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 18:56quote:TimmisT schreef:
Sowiezo zijn flats het handigst, al die losstaande huizen ben je veelste lang mee bezig...quote: jpHet zijn de rijke stinkerds die geen moer geven. De beste wijk is er eentje vol bejaardenflats
ja dat sowieso. alleen bij flats geven ze bijna geen fuck met die kaartjes. dan kun je beter een normale wijk hebben.
tegenwoordig schijn je als bezorger die kaartjes trouwens te moeten kopen. ik kreeg ze altijd gratis dacht ik.You'll go straight to the gaschamber for this one - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:17
heb hem gewoon een euro gegeven, volgens mij was ie niet eens blij ermeequote:Joost schreef:
niks gegeven zekerquote:staat er net ook gewoon 1 aan mijn deur

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:21
graag of niet...quote:jan willem III schreef:
heb hem gewoon een euro gegeven, volgens mij was ie niet eens blij ermeequote: Joost

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:24
het was een marrokaan, hij zal wel iets gepikt hebben toen ik geld ging pakkenquote:Mel... schreef:
graag of niet...quote:
heb hem gewoon een euro gegeven, volgens mij was ie niet eens blij ermeequote: Joost

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:28van mij krijgen ze een hand pepernoten...
als ze wel een liedje hebben gezongen natuurlijk...-_- - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:33Hehehe, elk jaar rond november nam ik nog een extra wijkje...

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:34
dag Tjirt, net of er nog wijkjes waren rond die tijdquote:Tjeerd schreef:
Hehehe, elk jaar rond november nam ik nog een extra wijkje...

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:41ik heb er net weer een gehad!
een ouwe bok met een ziekenfondsbril collectie ´83.
en ik heb hem 1 euro 50 gegeven, 50 ct voor iedere verdieping die ie zn ouwe lijf opgezeuld heeft
en elke week netjes onze krant brengen, goeie vent! - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:48
wat ben je ook een pauperquote:takelwagentje schreef:
ik heb er net weer een gehad!
en ik heb hem 1 euro 50 gegeven, 50 ct voor iedere verdieping die ie zn ouwe lijf opgezeuld heeft
en elke week netjes onze krant brengen, goeie vent!
Mensen die de krant elke dag boezorgen moet je gewoon 5 euro of meer geveen 
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:51ja jezus, die gasten die door weer en wind om 5 uur 's ochtends de krant brengen...
1,50??
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:52mooie tijd was dat... paar jaar folders gedaan en later 4,5 jaar NRC...

goud geld binnenhalen met kerst in die villawijken hier..
1 adresje het ene jaar fl. 35,- en het jaar daarop fl. 25,-
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:53quote:Harm schreef:
1 adresje het ene jaar fl. 35,- en het jaar daarop fl. 25,-
ik vind dat vrij normaal hoor voor een krantenbezorgert....
dan hoef je niet in een villawijk te wonen...wat is nou 10 euro...
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 19:552 weken een ochtendkrant gehad..jesus dikke drama
maar goed de NRC krijgt hier altijd wel flink wat geld, HC wat minder, streekblad eurootje max
pauperlui - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 20:05ik heb een nee - nee sticker en toch had die gozer het lef om aan te bellen!!!één voor allen...allen voor :gay:
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 20:07quote:jan willem III schreef:
wat ben je ook een pauperquote: takelwagentjeik heb er net weer een gehad!
als je niet leest, reageer dan ook niet...
er staat duidelijk elke week,
debiel
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 20:25
Wie is hier nu een debiel? Dan moet je zetten dat ie 1 keer per week de krant kont brengenquote:takelwagentje schreef:quote:
debiel

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 21:33quote:jan willem III schreef:
dag Tjirt, net of er nog wijkjes waren rond die tijdquote: TjeerdHehehe, elk jaar rond november nam ik nog een extra wijkje...

You bet your ass...
Ik had er al twee en deed op de vrijdagmiddag ook nog de nabezorging. Was daar kind aan huis en als er eens iemand ziek was pakte ik die wijk ook wel voor wat extra´s... Dus als er dan iemand rond die tijd werd ontslagen of ermee ophield had ik de eerste keuze...
Krantenlopen, heb er nog vaak nachtmerries van... weet 1 ding zeker en dat is dat mijn kinderen dat nooit of te nimmer hoeven te doen. Baantje achter de kassa of als vakkenvuller prima, maar ze hoeven niet door weer en wind de straat op zoals pappa 3 jaar lang deed...
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 21:42quote:jan willem III schreef:
Wie is hier nu een debiel? Dan moet je zetten dat ie 1 keer per week de krant kont brengenquote: takelwagentjequote:
debiel

- Geplaatst op zaterdag 31 december 2005 15:51Ik lees het nu pas en verbaas mij over de trieste reakties.
Ik heb in het verleden ook dergelijke huis-aan-huis blaadjes gelopen als jonge tiener alleen niet te lang. Het verdient geen hol maar toch wel wat. Dat met die kaartjes was helemaal een feest want de opbrengst was gelijk aan dik 2 maanden lopen.
Tegenwoordig let ik goed op wie wat brengt. Een zondag die niet altijd wordt bezorgd krijgt van mij geen hol. Ik heb het ooit maar een keer meegemaakt dat iemand met iets kwam wat mij helemaal niks zei. Beste oplossing is dan om ze met een minimaal bedrag weg te sturen.
De ochtendkrant kan van mij wel wat krijgen want als ik om 06:45 naar beneden ga zit dat ding al in de bus en dat vind ik wel zo lekker.
De suffertjes lees ik af en toe en niet voor de artikeltjes maar des te meer voor het aanbod. Afgelopen jaar best wat leuke dingen gekocht voor een habbekrats via ons lokale krantje
- Geplaatst op vrijdag 17 december 2010 17:00ik doe datxd
ik ben pas 13
en moet toch ergens mijn geld vandaan halen