Dit onderwerp heeft 55 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2010 17:00.
bezorgers van foldertjes
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 20:07quote:jan willem III schreef:
wat ben je ook een pauperquote: takelwagentjeik heb er net weer een gehad!
een ouwe bok met een ziekenfondsbril collectie ´83.
en ik heb hem 1 euro 50 gegeven, 50 ct voor iedere verdieping die ie zn ouwe lijf opgezeuld heeft
en elke week netjes onze krant brengen, goeie vent!
Mensen die de krant elke dag boezorgen moet je gewoon 5 euro of meer geveen 
als je niet leest, reageer dan ook niet...
er staat duidelijk elke week,
debiel
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 20:25
Wie is hier nu een debiel? Dan moet je zetten dat ie 1 keer per week de krant kont brengenquote:takelwagentje schreef:quote:
en ik heb hem 1 euro 50 gegeven, 50 ct voor iedere verdieping die ie zn ouwe lijf opgezeuld heeft
debiel

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 21:33quote:jan willem III schreef:
dag Tjirt, net of er nog wijkjes waren rond die tijdquote: TjeerdHehehe, elk jaar rond november nam ik nog een extra wijkje...

You bet your ass...
Ik had er al twee en deed op de vrijdagmiddag ook nog de nabezorging. Was daar kind aan huis en als er eens iemand ziek was pakte ik die wijk ook wel voor wat extra´s... Dus als er dan iemand rond die tijd werd ontslagen of ermee ophield had ik de eerste keuze...
Krantenlopen, heb er nog vaak nachtmerries van... weet 1 ding zeker en dat is dat mijn kinderen dat nooit of te nimmer hoeven te doen. Baantje achter de kassa of als vakkenvuller prima, maar ze hoeven niet door weer en wind de straat op zoals pappa 3 jaar lang deed...
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 21:42quote:jan willem III schreef:
Wie is hier nu een debiel? Dan moet je zetten dat ie 1 keer per week de krant kont brengenquote: takelwagentjequote:
debiel

- Geplaatst op zaterdag 31 december 2005 15:51Ik lees het nu pas en verbaas mij over de trieste reakties.
Ik heb in het verleden ook dergelijke huis-aan-huis blaadjes gelopen als jonge tiener alleen niet te lang. Het verdient geen hol maar toch wel wat. Dat met die kaartjes was helemaal een feest want de opbrengst was gelijk aan dik 2 maanden lopen.
Tegenwoordig let ik goed op wie wat brengt. Een zondag die niet altijd wordt bezorgd krijgt van mij geen hol. Ik heb het ooit maar een keer meegemaakt dat iemand met iets kwam wat mij helemaal niks zei. Beste oplossing is dan om ze met een minimaal bedrag weg te sturen.
De ochtendkrant kan van mij wel wat krijgen want als ik om 06:45 naar beneden ga zit dat ding al in de bus en dat vind ik wel zo lekker.
De suffertjes lees ik af en toe en niet voor de artikeltjes maar des te meer voor het aanbod. Afgelopen jaar best wat leuke dingen gekocht voor een habbekrats via ons lokale krantje
- Geplaatst op vrijdag 17 december 2010 17:00ik doe datxd
ik ben pas 13
en moet toch ergens mijn geld vandaan halen