Dit onderwerp heeft 55 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2010 17:00.
bezorgers van foldertjes
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:12die je nu al een gelukkig nieuwjaar komen wensen aan de deur, met daarbij van die geld-vragende ogen...

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:13ik stuur ze altijd weg!één voor allen...allen voor :gay:
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:15ze verdienen geen hol en lopen daarvoor door weer en wind
ook al haat ik die folders, ik vind de intentie wel bewonderingswaardig..want ik zou er te lui voor zijn
dat eurootje vind ik dus goed besteed - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:15Hier zijn ze ook geweest. Maar wij werken overdag. Onze krantenbezorger krijgt wel wat van ons. Maar hij weet ook dat hij 's avonds er voor langst kan komen. Hij moet er elke dag vroeg op om onze krant te bezorgen. Hij verdient het echt.
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:16
0,50 eurocentquote:SHEBYTE schreef:
ze verdienen geen hol en lopen daarvoor door weer en wind
ook al haat ik die folders, ik vind de intentie wel bewonderingswaardig..want ik zou er te lui voor zijn
dat eurootje vind ik dus goed besteed
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:16overigens is mijn folderboy een jonge nigeriaan, die amper nederlands spreekt.
eigenlijk kan ie alleen maar heel blij " hooooooooiiiiiiiiiiiiiii " en " dankewel " zeggen - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:16Ik heb zo'n ja/nee stickert op de brievenbus, dus ik krijg gelukkig die klote foldertjes plus foldertjesbezorgernieuwjaarsgroet niet.
Maar wel van al die zogenaamde leuke huis aan huis kranten. Die tief ik ook altijd gelijk weg.
Maar ja als er dan zo'n kerel staat met ' het Leidse Suffertje wenst u prettige feestdagen' , dan geef ik toch wel wat geld.
Overigens voor de kranten waar ik op geabboneerd ben, geef ik wel gul aan de bezorger. Die moet je te vriend houden namelijk. - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:17Precies, een euro krijgen ze. Bij ons levert de reclame-folderboy ook de Havenloods en de Maaspost (althans, dat heeft ie mijn vriend wijsgemaakt, ik weet het niet zeker namelijk) dus die krijgt wel wat gezien het debiele aantal folders en krantjes dat ik wekelijks in mijn bus krijg.
Verschrikkelijk.
Ga volgend jaar zo'n JA/NEE sticker scoren. - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:18klopt wel hoor, mijn nigeriaantje doet EN de folders en havenloods/maaspost
die lees ik overigens wel - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:18Ik heb ook zo'n ja/nee stickert, de meneer die de Wist-u-datjes-uit-Westerpark komt bezorgen zal ik wel een eurootje geven.
Of nog beter: ik laat m'n huisgenoot de deur opendoen.
~The Sith Code~ - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:19
Wist-u-dat.....het maar 5 minuutjes lopen is van marc naar de ton???quote:marcsheer schreef:
Ik heb ook zo'n ja/nee stickert, de meneer die de Wist-u-datjes-uit-Westerpark komt bezorgen zal ik wel een eurootje geven.

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:20quote:marcsheer schreef:
Ik heb ook zo'n ja/nee stickert, de meneer die deWist-u-datjes-uit-Westerpark komt bezorgen zal ik wel een eurootje geven.

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:20
Ik dacht het, jij zei het!quote:Liesje schreef:
Wist-u-dat.....het maar 5 minuutjes lopen is van marc naar de ton???quote: marcsheerIk heb ook zo'n ja/nee stickert, de meneer die de Wist-u-datjes-uit-Westerpark komt bezorgen zal ik wel een eurootje geven.

~The Sith Code~ - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:21Ze krijgen van mij dus echt geen hol... bij ons staat de brievenbus een paar meter van ons huis buiten.
ze smijten die folders in zo'n plastick hoesje iedere keer zo in de brievenbus dat wanneer het regent alle regen via die folders m'n brievenbus instroomt.
gevolg: iedere keer weer doorweekte brieven en andere post.If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:23Bij mij kwam er laatst ook zo'n Marrokaantje langs die nog nooit een folder heb bezorgd hier..

Opzouten! - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:25bij mij hebben ze vandaag omdat we toch niet overdag thuis zijn het kaartje onder de deur door geschoven

wat denken ze nou, dat ik een euro terugschuif? - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:26quote:TimmisT schreef:
Bij mij kwam er laatst ook zo'n Marrokaantje langs die nog nooit een folder heb bezorgd hier..
Opzouten!
jij houdt in de gaten wie de folders rondbrengt?

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:27
"Wij, die hangjongeren van op de hoek, wense je fijne feestdage ouwe... gimme wat doekoe mang... "quote:TimmisT schreef:
Bij mij kwam er laatst ook zo'n Marrokaantje langs die nog nooit een folder heb bezorgd hier..
Opzouten!~The Sith Code~ - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:30
Nee, maar ik zie zo nu en dan die jongen met zn folders lopen...quote:takelwagentje schreef:quote: TimmisTBij mij kwam er laatst ook zo'n Marrokaantje langs die nog nooit een folder heb bezorgd hier..
Opzouten!
jij houdt in de gaten wie de folders rondbrengt?

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:32
Zo ongeveer ging het ja..quote:marcsheer schreef:
"Wij, die hangjongeren van op de hoek, wense je fijne feestdage ouwe... gimme wat doekoe mang... "quote: TimmisTBij mij kwam er laatst ook zo'n Marrokaantje langs die nog nooit een folder heb bezorgd hier..
Opzouten!
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:32Ik heb anders ook folders bezorgd vroeger, makkelijker kon je het niet verdienen.
Alles ging in 1 grote brievenbus 40 meter van mijn huis vandaan.... - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:34
zo'n grote stalen brievenbus met zwenkwieltjes eronder?quote:jan willem III schreef:
Ik heb anders ook folders bezorgd vroeger, makkelijker kon je het niet verdienen.
Alles ging in 1 grote brievenbus 40 meter van mijn huis vandaan....
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:36
nee, was een ondergrondse brievenbus, die man leegde 1 keer de week zijn brievenbus, maar had daar wel een vrachtwagen voor nodig...quote:Liesje schreef:
zo'n grote stalen brievenbus met zwenkwieltjes eronder?quote:Ik heb anders ook folders bezorgd vroeger, makkelijker kon je het niet verdienen.
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:36quote:jan willem III schreef:
nee, was een ondergrondse brievenbus, die man leegde 1 keer de week zijn brievenbus, maar had daar wel een vrachtwagen voor nodig...quote: Liesje
zo'n grote stalen brievenbus met zwenkwieltjes eronder?quote:Ik heb anders ook folders bezorgd vroeger, makkelijker kon je het niet verdienen.
en ging je die met oudjaar ook de beste wensen wensen dan???? 
- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 17:40Het zijn de rijke stinkerds die geen moer geven. De beste wijk is er eentje vol bejaardenflats