Dit onderwerp heeft 38 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2012 12:03.
Vooroordelen
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:46generaliseren heb ik een hekel aan
dat is wat al die randstedelingen doen... - Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:52quote:UxP schreef:
generaliseren heb ik een hekel aan
dat is wat al die randstedelingen doen...
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:53quote:UxP schreef:
generaliseren heb ik een hekel aan
dat is wat al die randstedelingen doen...
Nooit de mening van een Groninger over een Amsterdammer gehoord?
Affijn... waar waren we gebleven?
Vooroordelen, dat was het!
In het geval van Joe mag je 'voor' er rustig afhalen. Dat gepiep en gekonkel en geklef en gejank doet me meer denken aan een imbeciele kleuter dan aan een echte vent, dat is geen vooroordeel, dat is een oordeel op basis van wat ik hier dagelijks weer aantref in zijn postings...
Ik 'oordeel' dus op basis van zijn gedrag hier en dat vind ik al geruime tijd een lachertje. Dan kan je vinden dat dit mijn probleem is of dat het maar internet is maar dat kan je ook van mijn reactie zeggen. Er zullen ongetwijfeld ook een heleboel mensen mij maar irritante lul vinden. Prima! Ik zie het probleem niet zo, je kan niet iedereen aardig vinden...
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 23:09
tja blonT he? leg eens uit?quote:Nutty schreef:
Daar komt ze nu meequote: MariekeIk ben ook gek op vooroordelen...ik ben blond en heb grote tieten, dus ik ben dom

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 23:09quote:DOGMAN schreef:quote: MariekeIk ben ook gek op vooroordelen...ik ben blond en heb grote tieten, dus ik ben dom

ach
ook zonder dat laatste zou ik je akkertje wel willen ploegen

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 23:11Even algemeen, het is gelul dat je zonder vooroordelen kan leven. Je ziet iemand en (on)bewust maak je toch al een inschatting en dat baseer je op je referentiekader. Dat is al een vooroordeel. Daarom heet het ook vóóroordeel, het gegeven dat plaatsvind vóór het echte oordelen. Oordelen kan dan ook alleen maar achteraf. Het woord vooroordeel heeft alleen een negatieve klank gekregen.
Vooroordelen zijn noodzakelijk, het is alleen belangrijk dat je geen mening gaat vormen (en doorgeven aan derden) voordat je meer informatie hebt en daar wordt het moeilijk... - Geplaatst op dinsdag 15 juli 2003 10:03Ik barst van de vooroordelen

- Geplaatst op dinsdag 15 juli 2003 10:07Sterf, wanneer mijn eigen zusje aan dit soort crap meedoet is het tijd om vaarwel te zeggen

Sjoesjoe - Geplaatst op dinsdag 15 juli 2003 13:24

- Geplaatst op donderdag 31 maart 2011 18:39Ik deed een beetje dom aan het begin en meteen denkt iedereen dat ik niet normaal kan zijn en gaan al die meisjes zeggen zoek een leven enzo, hahaha dom maargoed, natuurlijk kan ik ook serieus zijn enzo. Ik ben |Benthe/Snooki* NIEJJ
- Geplaatst op donderdag 31 maart 2011 18:46quote:PerfecteBarbiee schreef op 31 March 2011 @ 18:39:
Ik deed een beetje dom aan het begin en meteen denkt iedereen dat ik niet normaal kan zijn en gaan al die meisjes zeggen zoek een leven enzo, hahaha dom maargoed, natuurlijk kan ik ook serieus zijn enzo. Ik ben |Benthe/Snooki* NIEJJ
Hoe leer jij zo snel Nederlands dan? Op je 'NIEJJ' na dan.
net was er geen zinnig woordje Nederlands uit je te krijgen, en nu ineens praat ze HELE Nederlandse zinnen. IT'S A MIRRACLE! - Geplaatst op donderdag 31 maart 2011 18:54
Je upt nog al een oud topic en je bent snooki wel want dat zei je net tegen mij =Oquote:PerfecteBarbiee schreef op 31 March 2011 @ 18:39:
Ik deed een beetje dom aan het begin en meteen denkt iedereen dat ik niet normaal kan zijn en gaan al die meisjes zeggen zoek een leven enzo, hahaha dom maargoed, natuurlijk kan ik ook serieus zijn enzo. Ik ben |Benthe/Snooki* NIEJJTumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 18:29HELEMAAL MEE EENS.
Over welk topic het ook gaat. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 12:03heej ben nieuw hier. Wat gebeurt er hier allemaal?
Hoop hier een leuke tijd te beleven hahahBaas Bekkers aanwezig