Dit onderwerp heeft 38 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2012 12:03.
Vooroordelen
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:27Simpel as hell... Topictitel zegt genoeg. Zeg 't maar lieve kijkbuiskinderen... Ik word er strontmisselijk van

ps.: Ik zeg dat Tjeerd zich aangesproken moet voelen
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:28Dit slaat op het topic over huilen?

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:28Zeikwijf..

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:29Pft, boeiend wat ze op internet denken

Zolang je zulke mensen maar niet in het echt kent, maakt het toch niks uit?

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:30
Slaat o.a. op jou lieverd... Je bent wel het meest typerende voorbeeld dat mij bekend isquote:Tjeerdo schreef:
Dit slaat op het topic over huilen?

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:31Dit gaat trouwens helemaal niet over internet mensen...
Aai laf Dasilva
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:51vooroordelen rulez
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:53quote:Flappekke schreef:
vooroordelen rulez
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:55quote:Joe schreef:
Slaat o.a. op jou lieverd... Je bent wel het meest typerende voorbeeld dat mij bekend isquote: TjeerdoDit slaat op het topic over huilen?

Ik ben inderdaad gek op vooroordelen...
Ze scheiden het kaf van het koren en als er wat koren onterecht bij het kaf gekomen is merk ik dat vanzelf wel... In elk geval zie ik enkel stapels koren om me heen liggenen dat bevalt prima!
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 19:57Ik ben ook gek op vooroordelen...ik ben blond en heb grote tieten, dus ik ben dom

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 20:23
Het is alleen zo jammer dat je alles baseert op "niets"quote:Tjeerdo schreef:
Ik ben inderdaad gek op vooroordelen...
Ze scheiden het kaf van het koren en als er wat koren onterecht bij het kaf gekomen is merk ik dat vanzelf wel... In elk geval zie ik enkel stapels koren om me heen liggenen dat bevalt prima!

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 21:07quote:Joe schreef:
Het is alleen zo jammer dat je alles baseert op "niets"quote: TjeerdoIk ben inderdaad gek op vooroordelen...

Ja maar lieve Joe, wil je dan werkelijk zo graag mijn vriendje worden?
Het is toch ook wel fijn om wat mensen te kennen op wie je je lekker af kunt reageren? Opdat je de mensen die je wel aardig vindt nog extra gaat waarderen?
Hier replied dus iemand die helemaal niet zit te wachten op een nadere kennismaking met iemand over wie hij vooroordelen heeft. Grijp je kans!
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 21:10quote:Tjeerdo schreef:
Ja maar lieve Joe, wil je dan werkelijk zo graag mijn vriendje worden?
Het is toch ook wel fijn om wat mensen te kennen op wie je je lekker af kunt reageren? Opdat je de mensen die je wel aardig vindt nog extra gaat waarderen?
Hier replied dus iemand die helemaal niet zit te wachten op een nadere kennismaking met iemand over wie hij vooroordelen heeft. Grijp je kans!
De arrogantie
Vent... Je spreekt jezelf echt tegen... Je doet precies waar je mij toen voor gewaarschuwd hebt... Triest. En gedraag je eens naar je leeftijd. Je lijkt wel een puber die volwassen probeert te doen.
Misselijkmakend zeg ik je
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 21:13
Denk om je hartslag Joe...quote:Joe schreef:quote: TjeerdoJa maar lieve Joe, wil je dan werkelijk zo graag mijn vriendje worden?
De arrogantie
Vent... Je spreekt jezelf echt tegen... Je doet precies waar je mij toen voor gewaarschuwd hebt... Triest. En gedraag je eens naar je leeftijd. Je lijkt wel een puber die volwassen probeert te doen.
Misselijkmakend zeg ik je

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 21:50
Lul je er maar weer onderuit... Bewijst maar weer dat ik gelijk heb...quote:Tjeerdo schreef:
Denk om je hartslag Joe...
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 21:54quote:Marieke schreef:
Ik ben ook gek op vooroordelen...ik ben blond en heb grote tieten, dus ik ben dom
ach
ook zonder dat laatste zou ik je akkertje wel willen ploegen
al de friekie piepol meek te bjoety of te wurld - Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:22
mietjequote:321321 schreef:
Die joe
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:26
Wie is trouwens je huidige ex?quote:321321 schreef:
Die joe

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:27Oh nee... Laat maar... Ik doelde op iemand van i-net en die date jij nooit... Dat verafschuw jij

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:28Een vooroordeel is vaak een welverdiende reputatie...

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:29
Dan heb ik wel een gerse reputatiequote:Pigbag schreef:
Een vooroordeel is vaak een welverdiende reputatie...

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:34quote:Joe schreef:
Dan heb ik wel een gerse reputatiequote: PigbagEen vooroordeel is vaak een welverdiende reputatie...

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:36
- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:38
Daar komt ze nu meequote:Marieke schreef:
Ik ben ook gek op vooroordelen...ik ben blond en heb grote tieten, dus ik ben dom

- Geplaatst op maandag 14 juli 2003 22:46