Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-10-2011 17:32.
Verjaardag vergeten
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:33Waarom vergeten mensen altijd je verjaardag?
doe altijd mijn best om mensen te plezieren op hun verjaardag...... en dan is het mijn dag en dan kan ik er naar fluiten!!!!

meer mensen last van?
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:35negeren en vergeten
wezelijk verschilal de friekie piepol meek te bjoety of te wurld - Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:37Nooit last van...
Maarre, van harte gefeliciteerd!
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:38Helaas niet.

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:46Omdat ik altijd in de zomervakantie jarig ben, is het van vroeger uit zo gekomen dat ik nooit 'n feestje geef als ik jarig ben.. één keer (toen ik 'n jaar of 6 werd) een kinderfeestje gegeven, maar 3/4 was op vakantie
Sindsdien is m'n verjaardag altijd elk jaar 'n beetje in de vergetelheid geraakt en denk ik er zelf niet eens altijd aan. Aantal keren m'n eigen verjaardag vergeten en m'n ouders zijn het ook 'n paar keer vergeten.
Ik til dus niet zwaar aan verjaardagen en dat wil soms weleens bij iemand tegen de borst stoten als ik niet aan hun verjaardag heb gedacht. Wel begrijpelijk natuurlijk en probéér soms aan verjaardagen te denken, maarja...
m.a.w.: dat iemand je verjaardag vergeet: whatever!
Dit jaar was eigenlijk voor de eerste keer, dat ik 'n echte verjaardag gevierd heb!
uit wezen eten en 's avonds zat het huis vol! Harstikke leuk eigenlijk wel.. die verjaardagen
maar wees niet zo down, als iemand niet aan je verjaardag denkt... ach.. kop op! - Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:46quote:321321 schreef:
Ben jij zo'n type, die ook pas ejaculeert nadat hij klaargekomen is?
In plaats van me verlegen te maken met je directe vragen kun je ook dat meisje even feliciteren...

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:47oja... gefeliciteerd!!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 09:58

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 10:00Gefeliciteerd meissie!!
Heel veel plezier vandaag!!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 10:04feli!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 10:37Gefeliciteerd!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 10:56gelefiticeerd!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 11:51De dag is nog lang niet voorbij, dus hoe weet je nou dat iedereen je verjaardag vergeet?
Maar gefeliciteerd, ennuh.... We zijn precies even oud!
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 12:07Gefeliciteeeeeerd!

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 12:08is het al 9:30 en heeft er nog helemaal niemand gebeld...ooh mijn god echt iedereen is je vergeten...
gefeliciteerd
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 12:09tsja komt idd dat ik in de zomer jarig ben
iedereen is op vakantie, en daarna komt het er nooit van.
vanavond ga ik lekker uit eten en dan zuip ik me vol
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 12:10quote:Beez schreef:
is het al 9:30 en heeft er nog helemaal niemand gebeld...ooh mijn god echt iedereen is je vergeten...
gefeliciteerd
ik heb het hier over eerdere ervaringen
kom maar op met die kadoos!
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 12:11Veel plezier en gefeliciteerd
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 14:14Ik vergeet andersmans verjaardagen altijd

En me eigen mag ook vergeten worden opzich, want ik vind niks ergers dan jarig zijn en de hele dag van alles moet aanslepen voor al die hongerige mensen, die express weinig eten, zodat ze als ze bij jou zijn, echt alles opvreten

Ik denk dat ik in dit studentenhok blijf wonen
Hoef ik nooit meer me verjaardag te vieren
- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 14:28quote:RAW schreef:
ook geil dus ...quote: Love2Partytsja komt idd dat ik in de zomer jarig ben
iedereen is op vakantie, en daarna komt het er nooit van.
vanavond ga ik lekker uit eten en dan zuip ik me vol

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 14:32ik wil je wel anaal fisten
omdat je jarig bental de friekie piepol meek te bjoety of te wurld - Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 14:33Die Dog, wat een weldoener he.. Nooit te beroerd om een handje te helpen...

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 15:10quote:Spilly schreef:
Die Dog, wat een weldoener he.. Nooit te beroerd om een handje te helpen...
een vuistje dus in dit geval
gefeliciteerd L2P
en een fijne dag

- Geplaatst op donderdag 07 augustus 2003 15:14Gefeliciflapstaart!!!!!!!!!!!!!!
Maar er nog een leuke dag van in deze hitte!!!!

- Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2003 00:32quote:EmjaY schreef:
Ow daar ben ik ook wel goed in
Mijn eigen verjaardag boeit me totaal niet, kan het wel is vergeten dus.Vooral midden in de zomer
Beter.
De jouwe boeit mij namelijk ook niet