Username
Password
password
vergeten?

1. Celebscene
  2. Algemeen
  3. Klaagbaak
  4. Kinderachtig behandeld worden en alles moet perfect!

Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2011 18:46.

Kinderachtig behandeld worden en alles moet perfect!

1. Medium
    Afbeelding van OMIEGADDIE

Jacqueline
    1,407 berichten
    Lid sinds November 2007

dit met er echt uit hoor:(
    Ja ik zit echt in een dip.. Met school en stage..
    Ik ben bang om iets fout te doen..
    Ik zit op een best kleine school met maar 2 meisjes en 1 jongen die echt in me klas zitten.. die 2 meisjes lopen bij hetzelfde bedrijf als ik maar dan een ander filiaal
    en hun krijgen gewoon WEL stagevergoeding en ik niet;S vind ik echt niet eerlijk..
    Ik loop 300 uur voor hun te werken en vakken te vullen:S
    en die baas praat altijd op een kinderachtige, dwingende toon tegen mij.. Nog nooit wat goeds over mezelf gehoord:S..
    toen ik een x telaat kwam met de reden dat ik nog halfziek ben en me had verslapen moest ik die dag een uur langer blijven dus zo'n 9,5 uur totaal en toen een halfuur vegen:S
    terwijl ze zeiden we laten je niet opruimen en dat soort dingen:S
    maaar me begeleider zei dat ik het juist super doe..
    Maar omdat ik ziek was moest ik vandaag een dag inhalen, maar ik heb vandaag afgebeld dat ik liever die dag volgende week wil omdat ik met me moeder mee wou naar feest..
    en het is aan mij op welke dagen ik inhaal.. maar ze zijn nu helemaal boos
    en ik zie er echt tegenop dat die baas weer op zo'n kwade toon gaat doen alsof ik alles fout doe.. die baas zei zelf dat ze niet aan me stageopdrachten kunnen voldoen als ik op vrijdag kom..

Ohwja en op school zijn ze echt kinderachtig.. Ik was op een ochtend naar de dokter en daar had k voor gebeld en dat was goed..
    want ik ben 18 dus mag dat zelf, maar mentor wil dat ik briefje meeneem van me ouders, neem ik dat mee, wilt ze ALSNOG me ouders bellen over me ziek zijn:S... en me mentor vraagt ook gwn waarom ik naar de dokter was en alles.. dat soort dingen zijn gwn prive :S
    ik kan er gwn niet meer tegen ik doe mbo2 en het is zo een kleuterschool niet normaal hoe kinderachtige opdrachten en hoe kinderachtige leraren enzo..
    en je moet je echt zo erg bewijzen enzo en hoge eisen van je stellen:S

maar miss zit ik ook in een dip omdat het thuis ook niet altijd goed en geweldig gaat.. me oudrs hebben supervaak ruzie en me moeder zoekt al een ander huis enzo...
    ik weet het gwn niet meer allemaal:S
    voor me vader moet ik ook alles perfect doen hoor anders noemt hij me 'vieze kut doe dat dan'
    dat soort dingen:S

1. Xtra-small
    Afbeelding van Lowhills

Sanne
    7 berichten
    Lid sinds February 2011

aahw meis! superkut! maar weetje, nu eventjes doorbijten als je klaar met bent stage en school ben je daar vanaf! kun je zelf een werkplekje zoeken waar jede mensen leuk vindt en kun je evt ook op jezelf wonen. wat je papa zegt is idd niet leuk om te horen maar zo#n tijd heb ikook gehad en nu zijn we onderhand best buddiees!

2. Xtra-small
    Afbeelding van PerfecteBarbiee

Barbie
    45 berichten
    Lid sinds March 2011

Alles moet perfect, ik ben het gelukkig al. Zet gewoon door en dan wordt jij het ook.

xxxxxxxxxx Perfecte Barbie.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?