Username
Password
password
vergeten?

1. Celebscene
  2. Yourscene
  3. Helpdesk
  4. Personal favorites

Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-05-2009 13:00.

Personal favorites

1. Medium
    Afbeelding van Cojones

1,657 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, personal favorites, daar staan nu 3 feesten in die absoluut niet favoriet zijn.

Hoe haal ik die kenk zooi weg?

Fekking euhm, propaganda enzo hier man.

1. Small
    Afbeelding van Grat

530 berichten
    Lid sinds November 2007

Zeur niet zo man! Je hebt een gastenboek waar kinderen in de derde wereld een moord voor zouden doen -_-

2. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

er staat nergens dat het je personal favorites zijn, het zijn de favorites van de bezoekers

wanneer je zelf een event toevoegt via de agenda zal die zichtbaar zijn in je profiel, de favorites tab verdwijnt dan naar de achtergrond..

-_-

3. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    YSDennis schreef op 16 juni 2007 @ 20:11:
    er staat nergens dat het je personal favorites zijn, het zijn de favorites van de bezoekers

wanneer je zelf een event toevoegt via de agenda zal die zichtbaar zijn in je profiel, de favorites tab verdwijnt dan naar de achtergrond..

-_-

Er staat toch echt met koeienletters boven: PERSOONLIJKE AGENDA
    :huh:

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

4. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Wesz schreef op 16 juni 2007 @ 20:16:
    [...]

Er staat toch echt met koeienletters boven: PERSOONLIJKE AGENDA
    :huh:

Ah, daar is de opper zuurpruim weer :lol:

Maargoed; Er zijn meer tabbladen mogelijk onder de kop "Persoonlijk agenda", aangezien een leeg vlak wat saai is in het profiel hebben we gekozen daar wat favorieten van de site te plaatsen. Deze verdwijnen dus als je zelf wat toevoegt..

Wellicht dat we het een ander kopje kunnen geven zodat het wat duidelijker wordt

:lips:

5. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    YSDennis schreef op 16 juni 2007 @ 20:33:
    [...]

Ah, daar is de opper zuurpruim weer :lol:

Maargoed; Er zijn meer tabbladen mogelijk onder de kop "Persoonlijk agenda", aangezien een leeg vlak wat saai is in het profiel hebben we gekozen daar wat favorieten van de site te plaatsen. Deze verdwijnen dus als je zelf wat toevoegt..

Wellicht dat we het een ander kopje kunnen geven zodat het wat duidelijker wordt

:lips:
    We worden dus gedwongen om van de uitgebreide mogelijkheden van Phono gebruik te maken :(

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

6. Medium
    Afbeelding van Cojones

1,657 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb liever een leeg vak. ik ben saai.

7. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Wesz schreef op 16 juni 2007 @ 20:36:
    [...]

We worden dus gedwongen om van de uitgebreide mogelijkheden van Phono gebruik te maken :(
    jij hebt ook alles door..

8. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    YSDennis schreef op 16 juni 2007 @ 20:37:
    [...]

jij hebt ook alles door..
    Jullie zouden mij moeten inhuren als mod -_-

9. Xtra-small
    Afbeelding van pathostecher072

patrick
    1 berichten
    Lid sinds November 2007

De vraag: hoe krijg ik een feest die ik in mijn persoonlijke agenda heb geplaatst,onder het mom van:daar ga ik heen!, maar uiteindelijk toch NIET heen ben geweest er weer uit?? (gaat in dit geval om 06-09-08 Valtivest 2008).

Grt Patrick :zwaai:

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?