Dit onderwerp heeft 240 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 08-08-2007 23:08.
Opgeloste bugs
- Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 20:04
idd, het is eerder regel dan uitzondering bij mijquote: - Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 21:24Ik merk dat als ik een topic gelezen heb, deze vaak niet als gelezen staat aangemerkt in mijn actieve topics, het icoontje links van de titel blijft dan geel terwijl er geen nieuwe reacties zijn geplaatst.
- Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 21:46
Weleens van F5 gehoord gaylord?quote:partyondude schreef op 02 augustus 2007 @ 21:24:
Ik merk dat als ik een topic gelezen heb, deze vaak niet als gelezen staat aangemerkt in mijn actieve topics, het icoontje links van de titel blijft dan geel terwijl er geen nieuwe reacties zijn geplaatst. - Geplaatst op donderdag 02 augustus 2007 21:49Dat doe ik zeker wel eens ja, maar dan verandert er dus niets

- Geplaatst op maandag 06 augustus 2007 12:16
knoppenbalk is kaputskiquote:Not Found
The requested URL /global/templates/base-grey/img/icons/toolbar/sub.gif was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at forum.partyscene.nl Port 80
- Geplaatst op maandag 06 augustus 2007 15:04
fixed, een harde refresh (ctrl+F5) zou ze weer op je scherm moeten toveren!quote: - Geplaatst op dinsdag 07 augustus 2007 22:40hokje met smillies ziet er nu ook goed uit!
- Geplaatst op dinsdag 07 augustus 2007 23:28Dennis is met vakantie en alles werkt ineens

- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 00:20quote:
Dat was ook de bedoeling!
De fotogallery heeft nu ook een totaaloverzicht mogelijkheid en er staan meer thumbs onder de detailfoto voor diegene die dat gebruiken (grotere thumbs wordt na m'n vakantie)
Achter de schermen is er ook gewerkt aan een geavanceerd waarschuwingssysteem voor het forum
Nu wordt het frontpage/topic verhaal onder handen genomen zodat het gehele artikel of een groot deel er van in een topic wordt meegenomen ipv alleen een titel en een lees verder linkje..
Stapje voor stapje begint het er op te lijken na 3 maandjes
...terug naar m'n cocktail
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 00:26Maar uh, hoe zit het met de girlscene bug?
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 01:26quote:spiral_stairs schreef op 08 augustus 2007 @ 00:26:
Maar uh, hoe zit het met de girlscene bug?
er is al het één en ander uitgesloten vorige week
nu nog die forumkiezer rechtsboven en onder filteren dan zijn echt alle links met elkaar verbroken.. - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 09:14en met de active topics meerdere pagina's?

- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 12:37zow! ik heb een mooie bug voor je

stuur net naar me vriend een url van een topic, hij replied in dat topic.. maar op een of andere manier komt ie zo binnen via mijn account o_0 terwijl hij op zijn werk zit, waar ik dus nog nooit heb ingelogd, dus waar ik ook niet dom ergens me wachtwoorden ed heb opgeslagen... dusFor the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 12:40
kan je mij die url via PB sturen?quote:Lady_Yce schreef op 08 augustus 2007 @ 12:37:
zow! ik heb een mooie bug voor je
stuur net naar me vriend een url van een van de topic, hij replied in dat topic.. maar op een of andere manier komt ie zo binnen via mijn account o_0 terwijl hij op zijn werk zit, waar ik dus nog nooit heb ingelogd, dus waar ik ook niet dom ergens me wachtwoorden ed heb opgeslagen... dus - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 12:41
ja dat kanquote:
ff url opzoeken.For the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 23:08quote:YSDennis schreef op 08 augustus 2007 @ 00:20:
[...]
Dat was ook de bedoeling!
De fotogallery heeft nu ook een totaaloverzicht mogelijkheid en er staan meer thumbs onder de detailfoto voor diegene die dat gebruiken (grotere thumbs wordt na m'n vakantie)
Achter de schermen is er ook gewerkt aan een geavanceerd waarschuwingssysteem voor het forum
Nu wordt het frontpage/topic verhaal onder handen genomen zodat het gehele artikel of een groot deel er van in een topic wordt meegenomen ipv alleen een titel en een lees verder linkje..
Stapje voor stapje begint het er op te lijken na 3 maandjes
...terug naar m'n cocktail
Tsjezus, wat doe je hier tijdens je vakantie.
Laat ons lekker aanmodderen zodat je na je vakantie weer volop aan de bak kan
En dat is geen verwijt maar een gratis advies.