Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2012 12:04.
Compatibiliteit PS & Safari of Firefox (en andere browsers)
- Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 22:38Hallo,
Kunnen de mensen die problemen hebben met bovengenoemde (of andere) browsers hier even vertellen:
Welke browser ze gebruiken.
Wat het probleem precies is (bijvoorbeeld: trager, pagina's die gedeeltelijk laden, etc)
- Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 22:44ik heb firefox 2.0.0.6 en heb geen problemen

- Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 22:49
idemquote:
- Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 22:49idemEr is niets lekkerder dan een volle zak met pindarotsjes. Alhoewel..... 1 ding is nog veel lekkerder. Twee zakken pindarotsjes.
- Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 23:00Okay!
En mensen met Appels? - Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 23:15Af en toe werkt die balk met home news agenda partypics etc niet, maar soms ook wel
in FF op een apple, verder weinig probsSB1 wijzigde dit bericht op 22-08-2007 23:16 met 83%Er is niets lekkerder dan een volle zak met pindarotsjes. Alhoewel..... 1 ding is nog veel lekkerder. Twee zakken pindarotsjes. - Geplaatst op woensdag 22 augustus 2007 23:37Zie mij posting in het Wat Kan Beter topic.. Ik heb daar ook een plaatje gedumpt met een grafiekje van mijn CPU:

Die pieken die je ziet ontstaan als ik iets doe op de site van Partyscene. Dat kan zijn als er een uitklapmenu aangemaakt wordt (forum >> active topics bijvoorbeeld) of als ik simpelweg op een link klik. (Dan zie je bij mij dus ook even die ticker met tekst bovenaan stilstaan...)
Ik weet dus niet zeker of het aan mij ligt. Bij andere browsers heb ik er niet zo'n last van.
Maar bij Internet Explorer (laatste versie) onder Windows MCE 2005 draait PartyScene erg traag. Het vreet CPU capaciteit en ik heb echt geen trage bak staan hier. Maar wellicht is het een configuratiefoutje aan mijn kant.. you never know.
Als ik deze website open heb staan, dan gaan ook gelijk de andere sites (op de andere tabs) een stukje trager.
Het lijkt alsof de content op de site (al die bewegende toelie) de site via Internet Exploder een stuk trager maakt. Firefox gaat een stuk sneller.
Als ik op mijn MacBook zit dan heb ik zowel in Safari als in Firefox geen problemen, althans nog niet iets opgevallen. (Meestal ben ik online via mijn pc namelijk) - Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 08:57Nu draait het ff lekker. FF 2.06
- Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 08:57Maar wat heb je nou gedaan? Want die banner staat ook normaal ineens.
- Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 10:08http://validator.w3.org/c...29&doctype=Inline&group=0
succes
overigens heb ik nergens last van.. inmiddels de site op verschillende (nieuwe en brakke) computers bekeken.. niets aan het handje
- Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 17:54Snelheid Internet Explorer heb ik wat kunnen verbeteren omdat ik het aantal Actieve Topics per pagina heb verlaagd.
In FireFox (windows) heb ik heel soms dit resultaat als ik een laatste posting wil lezen van een topic:

Verder is alles nu wel ok eigenlijk
- Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 17:58Gebruik zelf firefox, nog nooit ergens last van gehad

- Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 11:26ik heb firefox en zie me forum avatar hoe kan je dat veranderen xd
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 12:04Ik gebruik zowel safari als firefox. IE vond ik maar gewoontjes
Wat ik wel handig vind is dat het al mijn paswoorden onthoud. Ik was namelijk mijn paswoord voor mijn vakantie huisje vergeten. Ik huur altijd vakantie huisjes via Wimdu.joeriB wijzigde dit bericht op 17-02-2012 16:13 met 60%Baas Bekkers aanwezig