Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 21-02-2012 17:51.
Nergens bijhoren
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:17Heb vandaag heel de dag het gevoel gehad dat ik nergens bij hoor.
Heb je dat ook ooit?
Ben lekker naar school geweest
, al mijn vriendinnen zijn in eens vrijgezel en menen dat ze alleen nog maar daar over moeten praten.
Voelde me net een verloren schaap, zo een suf gevoel is dat.
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:19je hoor nu dus bij de verloren schapen

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:21haha
dan hoor ik tenminste nog ergens bij - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:21ken het wel...soms voel je nog verbonden met je vrienden, het paard in de wei of de boom in het park.....
en dan ineens.........alles weg, niks, nada, leegte
gelukkig is het altijd tijdelijk van aard. Is je Klim nog niet terug?
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:22
hier op phono hoor je er nog wel bij hoor..... 
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:22Hehe die zit nog in de trein.... komt over een klein uurtje thuis.... kan ik weer koken

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:23
Tis wel weer precies zoals je hier zegt zo voel ik me precies.. stom is dat hequote:mascha schreef:
ken het wel...soms voel je nog verbonden met je vrienden, het paard in de wei of de boom in het park.....
en dan ineens.........alles weg, niks, nada, leegte
gelukkig is het altijd tijdelijk van aard. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:23je hoort ook nergens bij, want jij bent uniek..net als iedereen.
ik ben vaak blij dat ik nergens bij hoor, al zou ik soms weleens bij iets of iemand willen horen - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:23
onder het motto, zelfs zwarte schapen ebben een hokje?quote:Flappekke schreef:
je hoor nu dus bij de verloren schapen
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:24
Jah duuhquote:SHEBYTE schreef:
je hoort ook nergens bij, want jij bent uniek..net als iedereen.
ik ben vaak blij dat ik nergens bij hoor, al zou ik soms weleens bij iets of iemand willen horen
ik bedoelde het niet in deze zin! 
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:28
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:35ik hoor ook nergens bij.... nou en.... ooit komt er wel iemand die perfect bij mij hoort
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:35quote:Little Red Devil schreef:
Heb vandaag heel de dag het gevoel gehad dat ik nergens bij hoor.
Heb je dat ook ooit?
, al mijn vriendinnen zijn in eens vrijgezel en menen dat ze alleen nog maar daar over moeten praten.
vanaaf vroeg gaan slapen, morgen fit weer eruit en helemaal klaar voor een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen
net alsof het schaapje van vanmiddag niet bestaan heeft 
Trouwens het is maandag, tis volledig verantwoord om vandaag als verloren lammetje de wereld te ontdekken
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:35Je kunt het ook uitmaken met je vriendje.. zo word je vrijgezel en kun je ook erover meepraten!

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:46
Goeie tip! Ga ik doenquote:zippo2002 schreef:quote:Heb vandaag heel de dag het gevoel gehad dat ik nergens bij hoor.
Heb je dat ook ooit?
vanaaf vroeg gaan slapen, morgen fit weer eruit en helemaal klaar voor een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen
net alsof het schaapje van vanmiddag niet bestaan heeft 
Trouwens het is maandag, tis volledig verantwoord om vandaag als verloren lammetje de wereld te ontdekken

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:47quote:Techno Surfer schreef:
Je kunt het ook uitmaken met je vriendje.. zo word je vrijgezel en kun je ook erover meepraten!
Zat er serieus aan te denken
NOT!!!!
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:48spannend zo'n leegte in je post......
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:53

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 17:57I rest my case.

- Geplaatst op maandag 13 september 2004 18:20Ik heb dat gevoel ook wel eens....ervaar het alleen niet als niet ergens bij horen maar gewoon als een hele vage leegte....
Heb het gisteren en vandaag gehad....toch lekker contact gehad met collega's en vrienden maar toch gewoon helemaal niets voelen
Morgen lekker een afspraak voor massage gemaakt en ik voel me nu al weer wat minder leeg
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 18:28massage rules
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 18:29drank en druks
en alles komt goedal de friekie piepol meek te bjoety of te wurld - Geplaatst op maandag 13 september 2004 18:44Ergens bij horen:
Een indicatie om jezelf te identificeren met iets,
zonder dat je jezelf heb ontdekt. - Geplaatst op maandag 13 september 2004 20:38Ik voel me al 24 uur niet echt communicatief vaardig, maar dat gebeurd wel vaker na een paar dagen bloemen buiten zetten.. Ik heb het eigenlijk vooral als ik in colleges zit waar ik niemand ken, of na drukke dagen waarin ik mn maten niet zie, maar het gaat altijd weer over.. In jou geval, raken je vriendinnen vanzelf wel weer aan de vent "the currents will shift" morgen wordt er waarschijnlijk weer over iets anders gelult..
- Geplaatst op maandag 13 september 2004 20:47
je posts hiero kunnen er best mee door hoor!quote:3MI3L schreef:
Ik voel me al 24 uur niet echt communicatief vaardig, maar dat gebeurd wel vaker na een paar dagen bloemen buiten zetten.. Ik heb het eigenlijk vooral als ik in colleges zit waar ik niemand ken, of na drukke dagen waarin ik mn maten niet zie, maar het gaat altijd weer over.. In jou geval, raken je vriendinnen vanzelf wel weer aan de vent "the currents will shift" morgen wordt er waarschijnlijk weer over iets anders gelult..
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..