Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-04-2012 09:32.
OUDER LIJKEN?!
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 22:19Heei! Ik ben 14 jaar en ik ben heel klein en fijn. Ik lijk heel klein maar vergeleke met mijn vriendinnen valt dat helemaal wel mee omdat hun wat voller zijn en ik heb ook een hele erge baby-face! ik lijk wel 12 jaar ofzo! Heeft iemand tips zodat ik ouder lijk met mijn gezicht & lichaam?! het is gewoon omdat ik me zo klein en jong voel naast andere leeftijdgenoten.... =S
IEMAND TIPS? =Dlala
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 03:38Wat make-up, een blouseje of blazertje dragen, bepaalde sieraden. Misschien dat dat wat helpt? succes
Blondje92_ - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 03:41huh, even iets heel anders, ik had mijn account laatst volledig geupdate etc, username verandert etc. maar nu staat mijn bericht er nog onder de oude username :s vreemd..,Blondje92_
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 20:06Hakken, eyeliner en je wenkbrauwen mooi bijwerken met wenkbrauwpoeder/potlood. Niet te overdreven maar mooi subtiel =]twitter.com/fareastchick
- Geplaatst op zondag 08 april 2012 21:58Ja, hakken werken het best, zware oogmake up werkt goed en met je haar vast zie je er ook ouder uit.
- Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 09:32Hakken en make up inderdaad, wel niet overdrijven!