Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 21:17.
Gezocht: Medeblogster!
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:24Hoihoi,
Ik zoek 2 enthousiaste leuke meiden om een blog mee op te zetten. Na een boel mislukte pogingen (te weinig tijd/medeblogster kapte er plotseling mee) wil ik er weer 1 wagen! Ik wil graag gaan bloggen over van alles en nogwat, zodat de blog voor een ruim publiek beschikbaar is. Je leeftijd moet ongeveer 14/15/16 zijn, als je ouder of jonger bent kun je me natuurlijk altijd noten.
Ik zoek geen professionele bloggers die al jarenlange ervaring hebben, het liefst gewoon meisjes die het leuk lijkt om eens te gaan bloggen. Het is de bedoeling dat je 2/3 keer in de week iets post, daarvoor spreken we gewoon vaste dagen af. Als iemand interesse heeft kan je me altijd noten
Liefs,
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 21:16Haha, ik las net je berichtje in een ander topic. Ik heb in elk geval een berichtje gestuurd. Misschien dat het wat wordt! Ik wil wel een poging wagen! (:Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je.
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 21:17dubbel xPerfectish wijzigde dit bericht op 14-02-2012 21:17 met 93%Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je.